КРАЩИЙ ВИБІР ДЛЯ ВАЖКИХ УМОВ

Компанія Fliegl завжди була відома своїми індивідуальними рішеннями, ідеально адаптованими до вимог клієнтів. У випадку з тривісним низькорамним причепом SDS 480 T для Tollwitzer Kies- und Recyclingwerke GmbH, навантаження було вирішальним фактором, пояснює керуючий директор Гюнтер Баух: «Ми перевозимо великі колісні навантажувачі та різні екскаватори, включно з 30-тонним гусеничним екскаватором.

Тому нам потрібен був міцний низькорамний причіп зі спеціяльним обладнанням». Коли колеги Гюнтера Бауха транспортують важкий екскаватор, стріла екскаватора вкладається на 15 сантиметрів нижче завантажувальної підлоги у спеціальному жолобі довжиною 1,8 метра та шириною 65 сантиметрів. У боках жолоба втоплені чотири отвори для кріплення вантажу. Великі колісні навантажувачі також знаходять місце на SDS 480 T: ніші для коліс глибиною 40 см дозволяють транспортувати їх, не перевищуючи припустиму загальну висоту. Коли вони не використовуються кришки можна зняти з основної рами, щоб створити рівну вантажну площадку.

Для особливо широких вантажів вантажну зону можна розширити до 3 метрів за допомогою бічних подовжувачів. Пандус покритий сталевою/рифленою пластиною, тоді як решта вантажної підлоги та задній схил довжиною 850 мм виготовлені з дерев’яних дошок завтовшки 70 мм. Використана деревина модрини забезпечує особливо високий коефіцієнт тертя, що бажано для кріплення вантажу. Коли низькорамний причіп рухається зі своєю нормальною шириною, додаткові дошки для розширення зберігаються у відсіку для зберігання під вантажною зоною. Ще одна скриня для зберігання розташована на пандусі в підлозі.

Барабанні гальмівні осі BPW зі здвоєними шинами вимірюються лазером та ідеально відрегульовані, як це типове для Fliegl, що забезпечує мінімальний знос шин та зниження витрати палива. Перша вісь сконструйована як автоматична підйомна вісь, включаючи примусове опускання та допомогу

зчепленню. На швидкостях до 25 км/год та перевищенні навантаження на вісь 30% вісь можна підняти (також керувати з вантажівки), перемістивши більше ваги на п’ятеро-зчіпну плиту та забезпечуючи краще зчеплення ведучих осей. Щоб уникнути випадкового перевантаження транспортного засобу під час зміни навантаження, водій може контролювати навантаження на осі за допомогою дисплея в кабіні; дані надаються сигналом шини CAN EBS. Остання вісь має автоматичне керування, а автоматичне блокування заднього ходу активується за допомогою ліхтаря заднього ходу або вручну на тягачі. «Ми часто працюємо на тісних будівельних майданчиках, зокрема у внутрішніх районах міста з обмеженим простором для демонтажних робіт, тому ми також замовили функцію автоматичного керування», — каже Гюнтер Баух. Тепер задню вісь можна перенаправляти вручну електрогідравлічно за допомогою радіопульта дистанційного керування. Необхідний гідравлічний блок встановлений у алюмінієвій скрині для зберігання, що замикається. Завдяки ще одному електрогідравлічному блоку дві роздільні сталеві рампи можна гідравлічно піднімати, опускати та переміщувати вбік. Рампи мають довжину 4,2 метра та ширину 75 см, що забезпечує плоский кут в’їзду та тому підходять для транспортних засобів з низьким дорожнім просвітом. Особливістю пандусів для доступу до гусаку є їх тверда гумова поверхня завтовшки 12 мм. Основні рампи покриті гумою товщиною 22 міліметри. «Коли ми завантажуємо гусеничний екскаватор, гума забезпечує необхідне зчеплення гусениць з пандусами», – пояснює Гюнтер Баух. Для закріплення вантажу Fliegl встановлює десятки точок кріплення, розподілених по всьому причепу: 22 точки кріплення вбудовані зверху та з боків зовнішньої рами, розподілені між тяговою рамою та низькою вантажною зоною. Крім того, на тяговій рамі є чотири фіксовані та шість поворотних кріпильних петель; шість складних кріпильних петель, кожна з натягом 10 тон, вбудовані в низьку вантажну зону. 16 кільцевих кріпильних петель у зовнішній рамі доповнюють комплект; за потреби їх можна перетворити на кишені для кілків. Під час роботи з важкими вантажами безпека є надзвичайно важливою, як у кріпленні вантажу, так і в освітленні: окрім світлодіодного обертового маячка ззаду, обладнання також включає чотири освітлені попереджувальні знаки, які можна розширити до 3 метрів завширшки. Крім того, кожен попереджувальний знак має тримач для обертового маячка. Два світлодіодні робочі ліхтарі ззаду, по одному з кожного боку на рівні опорних ніг та один на зміщеній сходинці, забезпечують безпечну роботу та маневрування. Бризкові щитки, що простягаються по всій ширині транспортного засобу, також забезпечують безпеку.

Під час забору з відповідним тягачем на заводі Fliegl у Тріптісі готується повний звіт про випробування транспортного засобу, який можна використовувати для подання заявки на отримання спеціальних дозволів, необхідних для перевезення важких вантажів відповідно до розділу 70 Німецьких правил дорожнього руху (StVZO). Fliegl пропонує 15-річну гарантію на антикорозійний захист на гаряче оцинковане та пасивоване шасі. Основні характеристики з першого погляду

  • Низькорамний причіп з 3 осями та загальною довжиною 12,76 м; Довжина низькорамної платформи, включаючи задній схил: 8,56 м
  • Корисне навантаження (допустиме/технічне): 25 200/38 000 кг, Вага без навантаження: 9 800 кг
  • Вантажну площу в низькому кузові можна розширити до 3 м за допомогою дошок
  • Підлога з м’якої деревини товщиною 70 мм для оптимального коєфіцієнта тертя
  • Пневматична підвіска з індикатором навантаження на вісь для подання заявки на звільнення згідно з § 70 StVZO
  • Пандуси з оцинкованої сталі, довжиною 4,2 м, шириною 75 см; гідравлічно піднімаються, опускаються та переміщуються; покриті твердою гумою
  • 2 пари ніш для коліс, глибиною 40 та 35 см, які можна закрити; Корито стріли екскаватора довжиною 1,8 м, шириною 65 см
  • Різні варіанти LaSi з кільцевими кріпильними петлями, кріпильними штифтами та складними кріпильними петлями ІІННОВАЦІЇ ДЛЯ ВАС: Стале виробництво, екологічно чисті транспортні засоби

З технікою FLIEGL ефективніше

10%

менше вага

10%

менше дизелю

10%

менше CO2