Будівельні

Причепи-платформи-тандеми серії TPS і TTS є оптимальним робочим інструментом для будівництва,  чи комунальної промисловості. Чотири варіанти TPS Bau, із заднім нахилом, стандартні або подовжені – охоплюють практично всі сфери застосування з різними корисними навантаженнями від 6600 до 11340 кілограмів корисної ваги. Усі причепи-платформи пропонують широку зону завантаження, яка може вмістити два європіддони поруч.  Завдяки 12 петлям для кріплення в підлозі в стандартній комплектації та додатковим  кріпленням вантажу будівельні матеріали та машини безпечно доставляються до місця експлуатації. На пересіченій місцевості та на будівельних майданчиках причіп має високий кліренс. Міцна підлога з листової сталі, листові ресори, які практично не потребують обслуговування, і проста в управлінні складна задня частина.

Причепи серії TTS ідеально підходять для транспортування компактного обладнання, важких контейнерів для будівельних відходів. З вантажопідйомністю 3700, 6600 або навіть 8200 кілограмів три варіанти TTS охоплюють широкий спектр застосувань. Вантажна зона також надзвичайно широка: 2050 мм,  цпеціяльний кронштейн на дишлі для утримання стріли асфальтової фрези.

Тандемні тристоронні самоскиди серії TSK надзвичайно універсальні у чотирьох вагових категоріях: вони доступні з вантажопідйомністю від 6150 до 7750 , від 9050 до 11200  і навіть до 17тн. Чи то кілька тон сипучих вантажів, або 12 паллетт чи будівельна техніка  – Це робить тандемний причіп придатним для транспортування екскаваторів, фронтальних навантажувачів та інших будівельних машин. Завдяки широкій зоні завантаження 2420 мм. Борти можна відкрити з трьох сторін одним рухом руки; бокові сторони також зйомні.

Гідравлічний шток нахиляє платформу до кута 47 градусів назад або 50 градусів убік, тому навіть липкі сипучі матеріали повністю зісковзують.

Fliegl пропонує зручні заїзні рампи для будь-якого застосування: залежно від варіанту та довжини рампи складаються з однієї або двох частин, за бажанням покритих деревом, Mega-Grip або зубчастими сталевими рейками, з вантажопідйомністю 4 – 6 або 8 тон за пару. Усі рампи можна переміщати вбік і, завдяки газо-пружинним доводчикам ними легко керує одна людина. Кожен причіп  можна ідеально адаптувати до застосування за допомогою різних опцій. Залежно від варіанту доступні: довші платформи, вищі борти,  різні петлі для кріплення, рампи, які можна переміщати також гідравлікою, запасне колесо, скрині для зберігання, або пневматична підвіска – це лише деякі варіанти.

Причепи для роликових контейнерів в основному використовуються в галузі утилізації відходів, будь то будівельний щебінь, металобрухт або великогабаритні відходи. На ZPS 180 можуть розміщуватися контейнери довжиною до семи метрів, максимальна вантажопідйомність 14 800 кг при масі порожнього 3 200 кг. Більший об’єм, пропонує версія Mega зі здвоєними шинами, яка пропонує меншу висоту завантаження завдяки колесам 19,5 замість 22,5 дюймів. Поверхня двох поздовжніх балок розроблена як роликова доріжка для контейнерів і тому є особливо зносостійкою. Як і в комбінованому причепі, пневматичний чотириточковий двірник в підлозі також забезпечує надійне кріплення і фіксує контейнер в чотирьох точках.

Навряд чи будь-який транспортний засіб можна використовувати з більшою гнучкістю, ніж наші комбіновані платформні причепи Fliegl ZPS 200 Combi. Від роликових контейнерів із зовнішнім або центральним роликом, скіп-контейнерів до будівельної техніки та довгомірних вантажів – комбіновані причепи підходять для найрізноманітніших сфер застосування. І їх можна швидко адаптувати: наприклад, стандартні поздовжні напрямні можна вручну зняти, розділити та перемістити, таким чином перетворивши допоміжний пристрій для фіксації контейнерів на стойки, які перетворюють причіп для транспортування довгомірних матеріалів лише за кілька хвилин. Платформу 7000 мм дозволяє транспортувати різноманітну будівельної техніки, яку можна легко завантажити завдяки низькій висоті завантаження менше 1000 мм. Заїзні рампи зберігаються в додатковому відділенні під рамою у задній частині причепа.  Двовісний може мати корисне навантаження до 16 300 кг, тривісний пропонує  18 900 кг.  Крім того, стандартно на борту є 16 кріпильних грибів із силою розтягування 10 т кожен, а також 14 опорних кишень з кожного боку. Щоб запобігти пошкодженням від зіткнення під час завантаження та розвантаження, світловий блок і відбивачі вбудовані в конструкцію причепа для оптимального захисту. Дишло можна розташувати особливо низько, що дає додаткову свободу під час розміщення контейнерів.

З технікою FLIEGL ефективніше

10%

менше вага

10%

менше дизелю

10%

менше CO2